دانلود البوم جدید سامان جلیلی به نام چه حال خوبیه

دانلود البوم جدید سامان جلیلی به نام چه حال خوبیه

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سریر دانلود

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار سایت سریر دانلود ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت کنــید

  • آخــرین مطــالب
  • مطالب پربازدیــد
  • مطالب تصــادفـی

دانلود اهنگ تیک تاک با لینک مستقیم

دانلود اهنگ حیف 2 با لینک مستقیم

دانلود اهنگ دستمه با لینک مستقیم

دانلود اهنگ حماقت بالینک مستقیم

دانلود اهنگ چه حال خوبیه بالینک مستقیم

دانلود اهنگ راحت مرو با لینک مستقیم

دانلود اهنگ حرفای تکراری بالینک مستقیم

دانلود اهنگ از دل بی قرارم بالینک مستقیم

دانلود اهنگ بی انصاف بالینک مستقیم


متن کل موزیک های البوم اینجا قرار گرفته است

 

 

متن اهنگ تیک تاک از سامان جلیلی

 

دلِ تیک تاکِ ساعت ازت پُره ، زمان مثلِ من از دلت دلخوره

لج ساعتو دیگه تو در نیار ، نیار

تو میدونی حالِ دلم بده ، خب به تارِ دلم نُت غم نده

نمک رو دلِ زخمیِ من نذار ، نذار

دوست دارم ، دوست دارم

دوست دارم ، چرا نمیتونی باشی کنارم

آخه تویی همه دار و ندارم ، بگو دوس دارمت

من دوست دارم ، تو رو رو چشمام میذارم

از جایِ خالیِ تو بیزارم ، بگو دوس دارمت

دوست دارم ، دوست دارم

درکِ دوریِ تو غیر ممکنه ، منو بدجوری دیوونه میکنه

توو این حالِ بدم واسه من بمون ، بمـــون

منو تنها نذار با این دلهره ، مِث یه خُوره جونمو میخوره

حسِ خواستنو از توو چِشام بخون ، بخـــون

دوست دارم ، دوست دارم

دوست دارم ، چرا نمیتونی باشی کنارم

آخه تویی همه دار و ندارم ، بگو دوس دارمت

من دوست دارم ، تو رو رو چشمام میذارم

از جایِ خالیِ تو بیزارم ، بگو دوس دارمت

 

 

متن اهنگ حیف 2 از سامان جلیلی

 

اومدی عاشقم کنی یا که عذاب من بشی

درد دلامو یادته ؟

رفتی که با نبودنت ، به گریه عادتم بدی

بغض صدامو یادته؟

لحظه شماری میکنم واسه روز تولدت

واسه من آرزو شده که دعوتم کنی خودت

من حتی راضیم به این نگاه بی تفاوتت

حیف دوست داشتنش

حیف دل کنده بود

حیف عاشق نبود

حیف دوس دارمش

حیف دلتنگشم حیف

حیف عاشقشم حیف

همیشه نیمه های شب تو رو بهونه میکنم

دلتنگیامو یادته ؟

تو نیستی و برای من شبیه تو کسی نبود

تنهاییامو یادته ؟

برای قاب عکس تو دوباره هدیه میخرم

خودمو با خیالِ تو با گریه خونه میبرم

من و دیوونه تر نکن

بی تو چی اومده سرم

حیف دوست داشتنش

حیف دل کنده بود

حیف عاشق نبود

حیف دوس دارمش

حیف دلتنگشم حیف

حیف عاشقشم حیف

 

متن اهنگ دستمه از سامان جلیلی

 

هی میگی دیگه رفتم هی ، برو بسمه

آخرش میری بهونه میگیری ، لِم تو آخه توو دستم هی

هر چی کشیدم بسمه ، برو خستم هی

حرف زیادی میزنی روانی دل بکَن دیگه بسّم هه

برو بسمه ، دیگه خستم هی

وقتی که میبینی دلِ تو باهامون نی برو مگه راهتو بستم هی ؟

شدی زخمم هی ، نیستی مرهم هی

دلِ من ساکتی تو چیزی نمیگی بگو آخه پرِ حرفم هی

دیگه خستم هی

خسته ام از این همهمه ، از تو از همه

تو هم که رَد نشی بری و جدا شی دیگه مالِ خودم هستم هی

وای خدا کنه رحم هم هی ، کی شده سهمم هی

نیمفهمم هی ، هر چی کشیدم بسمه ، برو خستم هی

وقتی که میبینی دلِ تو باهامون نی برو مگه راهتو بستم هی ؟

شدی زخمم هی ، نیستی مرهم هی

دلِ من ساکتی تو چیزی نمیگی بگو آخه پرِ حرفم هی

برو بسمه ، دیگه خستم هی

وقتی که میبینی دلِ تو باهامون نی برو مگه راهتو بستم هی ؟

شدی زخمم هی ، نیستی مرهم هی

دلِ من ساکتی تو چیزی نمیگی بگو آخه پرِ حرفم هی

 

متن اهنگ حماقت از سامان جلیلی

 

هزار و یک قسم به پام میخورد میگفت بمون برام

میگفت که تا روز ابد نذار کسی بیاد به جام

نذار کسی بیاد به جام

هزار و یک قسم به پاش بخور که چی تنهاش نذار

حالا طرف بهت بگه کدوم قول و کدوم قرار

کدوم قول و کدوم قرار

حماقته منو ببین که به کی دل داده بودم

خدای من دیدی براش یه شوخی ساده بودم

گفتم اینا توهمه که از نبودن تو میزنم

تهش دیدم که اونی که میبازه این بازیو منم

یادت میاد حرفایی که چه راحت زدی تو زیرش

منو کشید حماقته عشق با ظاهر سر به زیرش

داری پُلای برگشتن و یکی یکی خراب میکنی

بی معرفت بگو به من رو قلب کی حساب میکنی

حماقته منو ببین که به کی دل داده بودم

خدای من دیدی براش یه شوخی ساده بودم

گفتم اینا توهمه که از نبودن تو میزنم

تهش دیدم که اونی که میبازه این بازیو منم

 

متن اهنگ چه حال خوبیه از سامان جلیلی

 

مگه میشه با تو بود و خوشحال نبود

به فکر رویاهای ایده آل نبود

تو باشی و به این زندگی دل نبست

مگه بهتر از این هست ؟

رویای عاشقیمی ، همه ی زندگیمی

تنها نمیذارم ، عزیزم

واسه یِ دیدنِ تو ، واسه خندیدن تو

شهرو به هم میریزم

چه حال خوبیه ، چه حال خوبیه

چه حال خوبیه ، چه حال خوبیه

چه حال خوبیه ، چه حال خوبیه

مگه میشه تو رو داشت و عاشق نبود

وقتی میخندی با تو موافق نبود

شیشه یِ عمر تنهایی با تو شکست

مگه بهتر از این هست؟

چه حال خوبیه

خیره میشم به چِشات ، آرومم با خنده هات

تو رو دوسِت دارم همیشه

میخوام عاشقِ تو شم ، دلیل حالِ خوشم

جز تو کسی نمیشه

چه حال خوبیه ، چه حال خوبیه

چه حال خوبیه ، چه حال خوبیه

چه حال خوبیه ، چه حال خوبیه

جذابیت داره دنیا با تو فقط

خاطره هایی که داره دلم ازت

فوق العادست پیشِ تو همه لحظه هام

بهتر از این چی بخوام؟

چه حال خوبیه

 

متن اهنگ راحت مرو از سامان جلیلی

 

 

 

 

 

 

راحت مرو از بر من
که سخت هست راحت جان
تو مرگ قلبم را ببین
ای جان ای جان با من بمان

ای جان ای جان با من بمان
ای جان ای جان با من بمان

ای جان جان چه شد که رفت
تیرت به سوی من نشان
چه شد که راحت میکِشی
به روی من تیروکمان

چشمان تو صیاد من
اخطار حمله میدهد
این صید بی‌رمق دگر
از دام تو نمیرهد

ای جان جان با من بمان
میترسم از حمله ی اشک
از این هجوم بی امان
ای جان ای جان با من بمان

حیران شدم به سوی تو
برهنه پا دوان دوان
ای جان ای جان با من بمان
ای جان ای جان با من بمان

************

خنده کنان از اشک من
بی واهمه رد میشوی
برابر احساس من
چه خوب خوب بد میشوی

چه خوب خوب بد میشوی
شبانه روز بغضت مرا
به کام گریه میکشد
این جان عاشق مرا

شکنجه ی تو میکشد
ای جان ای جان با من بمان
میترسم از حمله ی اشک
از این هجوم بی امان

ای جان ای جان با من بمان
حیران شدم به سوی تو
برهنه پا دوان دوان
ای جان ای جان با من بمان

شکنجه ی تو میکشد
ای جان ای جان با من بمان
میترسم از حمله ی اشک
از این هجوم بی امان

ای جان ای جان با من بمان
حیران شدم به سوی تو
برهنه پا دوان دوان

ای جان ای جان با من بمان
ای جان ای جان با من بمان

 

متن اهنگ حرفای تکراری از سامان جلیلی

 

هنوز حال و هوای تو رو دارم

بعدِ این همه سال منِ دیوونه

تو یه کاری با زندگیم کرذی که

تا ابد توویِ فکر من میمونه

قاب عکسای یادگاریمون و

از رو دیوارای خونه برداشتم

تا یادم بره باور این حرفت

که یه روز رو تصمیمت اثر داشتم

 من احساس خوبی ندارم به تو

به آینده یِ بی تو بودن خوشم

نه چیزی بخواه و نه چیزی بگو

که حرفاتو با این سکوت میکُشم

بدونِ تو هم زندگی میشه کرد

نیازی به بودن کنارِ تو نیست

کسی که همیشه به یادِ تو بود

دیگه لحظه ای بی قرارِ تو نیست

با اینکه گفتم هر چی که دارمه

پیشِ تو احساس غرور میکنه

یه جوری که حتی نمیفهمم

از یه کوچه کنارت عبور میکنم

با حرفای تکراریه بعد از تو

نمیخوام بگم از زندگی سیرم

فقط خواستم اینکه به تو ثابت شه

ادامه دارم بی تو نمیمیرم

من احساس خوبی ندارم به تو

به آینده یِ بی تو بودن خوشم

نه چیزی بخواه و نه چیزی بگو

که حرفاتو با این سکوت میکُشم

بدونِ تو هم زندگی میشه کرد

نیازی به بودن کنارِ تو نیست

کسی که همیشه به یادِ تو بود

دیگه لحظه ای بی قرارِ تو نیست

 

متن اهنگ از دل بی قرارم از سامان جلیلی

 

از دل بی قرارم ، ناسازگارم

آخ گله ها که دارم

حسرت شده که یک شب

آروم و بی تب ، سر رو بالش بذارم

مگه دل تو بیکاری ، بسه مردم آزاری

این دلِ بی قرارم ، پیِ بهانه ـَست

حالش چه عاشقانه ـَست

هر چی میگم که بس کن ، این احمقانه ـَس

انگاری دل دیوانه ـَست

مگه دل تو بیکاری ، بسه مردم آزاری

یکی یه دونه ی دلم باش

یه روزی بشی عاشقم کاش

نکنی ازم دوری ، تنهام نذار این جوری

یه دیوونه مثِ خودم باش

بشی دیوونه ی دلم کاش

میگی مگه مجبوری ، آخه عشق که نیست زوری

آخه عشق که نیست زوری

از بده روزگارم آروم ندارم

وای که چه حالی دارم

هی دلِ بیقرارم بمون کنارم

بی تو تموم کارم

مگه دل تو بیکاری ، بسه مردم آزاری

هی به دلم دوباره

میگم که ای مست رفته حواست از دست

هی سرِ کار میذاره تو رو دوباره

سر به هوایی از بس

مگه دل تو بیکاری ، بسه مردم آزاری

مگه دل تو بیکاری ، بسه مردم آزاری

یکی یه دونه ی دلم باش

یه روزی بشی عاشقم کاش

نکنی ازم دوری ، تنهام نذار این جوری

یه دیوونه مثِ خودم باش

بشی دیوونه ی دلم کاش

میگی مگه مجبوری ، آخه عشق که نیست زوری

یکی یه دونه ی دلم باش

یه روزی بشی عاشقم کاش

نکنی ازم دوری ، تنهام نذار این جوری

یه دیوونه مثِ خودم باش

بشی دیوونه ی دلم کاش

میگی مگه مجبوری ، آخه عشق که نیست زوری

 

متن اهنگ بی انصاف از سامان جلیلی

 

بی انصاف چرا منو از زندگیت میرونی

سهمم شد از با تو بودن حسرت و ویرونی

کابوست خواب و از این چشمایِ خیس میگیره

بی تو رویاهام از بی کسی و دلهره میمیره

بی تو نمیشه یه لحظه ، این مردنِ محضه محاله بتونم

من رو کم کن از این تشویش ، با رفتنت آتیش نزنی به جونم

بی تو با فکر و خیالت ، همیشه به یادت عاشقِ تو سر کرد

از من نگیری نگاتو ، من نمیدم جاتو به هیچکسی برگرد

اگه میشه برگرد و نشون بده که یادم بودی

نشدی فراموشم ، خیالِ تو نمیره یادم

عجیبه که دلتنگم برای اونکه هیچ عشقی بهم نداشت

منی که برای اون تمومه زندگیمو دادم

هیچکس جز من عاشقت نبود و نیست

هیچکس واسم شبیهِ خودِ تو نیست

از من بی تو چیزی نمیمونه

اسمت رومه دوست دارم دیوونه

کسی جز تو حالم رو بدتر نکرد

وقتی چشمات عشقمو باور نکرد

وقتی میری حرفمو به کی بگم

میشه فهمید دوسم نداشتی یکم

بی تو نمیشه یه لحظه ، این مردنِ محضه محاله بتونم

من رو کم کن از این تشویش ، با رفتنت آتیش نزنی به جونم

بی تو با فکر و خیالت ، همیشه به یادت عاشقِ تو سر کرد

از من نگیری نگاتو ، من نمیدم جاتو به هیچکسی برگرد

اگه میشه برگرد و نشون بده که یادم بودی

نشدی فراموشم ، خیالِ تو نمیره یادم

عجیبه که دلتنگم برای اونکه هیچ عشقی بهم نداشت

منی که برای اون تمومه زندگیمو دادم

 

درصورت بروز هرگونه مشکل در دانلود اثر و دیگر مشکلات از طریق نظرات به ما اطلاع دهید

باتشکر

 

 

 


سایت رسمی سریر دانلود GAzBOr.Ir
بازدید : 4361 |
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: